Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Olimpijske igre i nacionalno dostojanstvo - o "Kosovu", nama i Rusima

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 07 avgust 2016 11:33
gavrilo
Baš tako!Rusi su pristajanjem na igre u okrnjenom sastavu prihvatili izvještaj VADA!A mi, mi smo g...a koja se smiju svojoj sramoti!
Preporuke:
65
2
2 nedelja, 07 avgust 2016 11:41
Jovan Masic
Izvanredan komentar uz sve cestitke aotoru koji pokazuje da imamo i mladje generacije koje su sacuvale moralni i mentalni integritet i na kojima bi trebalo da pociva nada da nasa voljena nacija i drzava izadju jaca i znacajnija oz ovog mracnog defetistickog perioda nase istorije.
Preporuke:
72
1
3 nedelja, 07 avgust 2016 12:29
Saša
Naravno da je sve ovo politička režija.

Ali postavio bih pitanje ZBOG ČEGA NISU OVO URADILI RUSIJI KADA SU IGRE BILE U LONDONU VEĆ SADA KADA SU U BRAZILU?

Ovdje je ključ provokacije i razlog za ovakvu rusku reakciju, bolje reći odsustvo iste.

Ko prati zbivanja u Brazilu vidi da je zemlja u potpunoj destabilizaciji po svim osnovama.

Radi se o zemlji koju i Rusi i Kinezi doživljavaju kao potencijalnog, naglašavam potencijalnog, saveznika na kontinentu.

Ovo potencijalni znači ukoliko se održi politika kojoj ide sve teže i gore.

E sada u takvoj situaciji treba da Rusija bojkotije igre u Brazlu, članici BRIKS-a, koja je u velikim problemima i upitno je kako će nastaviti dalje?

E upravo je tu smisao provokacije, isto kao u Ukrajini.

Oni uporno provociraju Rusiju da udari ne po njima nego po nekom trećem najčešće bliskom Rusiji.

I zbog toga je ovakva reakcija sada u Riu a prije par godina u Ukrajini.

Ne brinite, neće ovo Rusi zaboraviti.

Daleko je Tokio...
Preporuke:
85
2
4 nedelja, 07 avgust 2016 12:58
bog dano vic
sta ocekivati u drzavi koju vode SESELJEVI PULENI...lagarije i prostakluk
Preporuke:
54
4
5 nedelja, 07 avgust 2016 13:23
Jos jedan "Tribalac"
Tanasic je lako medju 5 najboljih autora koji objavljuju na NSPM. Ne pise cesto, ali kad se lati, bude melem za dusu.
Preporuke:
53
3
6 nedelja, 07 avgust 2016 13:26
Cviko
Ako bi "Olimpijske igre" promenile ime u "Političko-Olimpijske igre" u osnovi, ništa se ne bi promenilo. Samo bi politika bila legalizovana što je ništa i ovako pravi štetu u sportu. U igrama, dominante su Zapadne zemlje sa njihovim aršinima. Stari, pravi aršini mogu se naći samo u davnoj Istoriji. Po Zapadnim aršinima, niko ne može ugroziti njihova pravila odnosno doping sredstva. Njihova sredstva su OK. Mali moraju da slušaju ili napolje. Ko je analizirao da li doping sredstava ima u telima američkih sportista. Koliko znam, niko. Kažu da za američke sportiste garantuje američka vlada. Šta sve ima u krvi američke vlade ne znam. Možda je tako i bolje ali sadržaje krvi američke vlade svi osećamo. Neko oseća više, neko manje, pa se spram osećaja i ravna u svojoj kritici. Dobro je primetio autor, u Riju za razliku od Pekinga nema čojstva. Sve, je elektronika, hemija, sve je biznis. Pravog sporta je najmanje. Umesto osećaja zadovoljstva, radosti, sreće, mi imamo osećaj kao da smo išli na pijacu...
Preporuke:
36
1
7 nedelja, 07 avgust 2016 14:24
Boba
Bravo za analizu srpske sramote na lažnim olimpijskim igrama. Srbija nije smela da učestvuje u ovom ponižavanju koje su organizovali zapadni satanisti i to je jedina istina. Doći će valjda vreme kada će krivci i za ovo i mnoga druga ponižavanja krivično odgovarati.
Preporuke:
38
3
8 nedelja, 07 avgust 2016 14:34
Svaka čast!
Lucidniji tekst davno nisam pročitao.

Srbi bi možda dobili Tanasićevim ulaskom u politiku. Tanasić čovek i filozof bi izgubili više. Kao i slobodno, kritičko mišljenje.
Preporuke:
33
7
9 nedelja, 07 avgust 2016 15:29
Dolče vita
učestvovanju grupe albanskih sportista sa Kosmeta na OI pod imenom i zastavom „Kosova“, na koji ni Srbija, ni njena javnost nisu praktično nikako reagovali.

Zato su nas dostojno,a li baš dostojno reprezentovali Toma i Dragica Nikolić.
U kom svojstvu?
Pitajte njih.
Mene interseuje na čiji račun.
Na čiji račun je između dve posete olimpijadi(London i Rio)Srbija postala kraća za Kosmet,a par bogatiji za?
Kroki!?
Preporuke:
36
3
10 nedelja, 07 avgust 2016 16:42
Gledah
na nekom kanalu, dokumentarac o sovjetskom hokejasu Slavi Fetisovu (izabran u najbolji tim, izvan NHL-a, svih vremena, sa najvise glasova)kako je otisao u NHL i tako postao prvi gradjanin istocnog bloka koji je dobio radnu dozvolu da radi na Zapadu i time, po njegovim recima, srusio gvozdenu zavesu(danas, zbog masovnog odlaska mladih ruskih hokejasa u Ameriku, trazi zabranu odlaska do 28 godine, inace od raspada SSSR-a Rusija nije osvojila olimpijsko zlato u hokeju, a Oveckin i Malkin ni medalju).U istom dokumentarcu Tretjak kuka da je napustio hokej vec u 32 godini jer mu nisu dali da ide u NHL, sto muje bio jedini prostali motiv da igra.Bizarnost sporta u komunistickim drzavama, koji je iskljucivo sluzio za pokazivanje kapitalizmu(fenomen timova-reprezantacija, pa CSKA bude 30 godina prvak u hokeju ili kosarci), dok u kapitalizmu sluzi za proizvodnju para i idola i kontrolu drustva, organizovanjem slobodnog vremena oko sporta ili, cak, profesionalnog navijanja, ogleda se i u tome...
Preporuke:
24
0
11 nedelja, 07 avgust 2016 16:59
Gledah
...sto Srbija i dan danas ima "Partizan" i "Crvenu Zvezdu", cija promena imena je na granici mislivog(a dogodice se tek onda kada kapital odluci da napravi, po ugledu na NBA,NFL,NHL,MLB, evropske lige u fudbalu,kosarci,hokeju, pa ce Partizan i Zvezda morati da se stope u predstavnika Srbije, jer i ovako nisu isplativi), koliko je sport postao sredstvo drustvene identifikacije u komunizmu.Sport, kao i kultura, je postao ministarstvo, institucija, oblik drzave, kao zastitnika kapitala i krajnje je svejedno da li vreme provodite na stadionu ili muzeju, jer su oba oblici organizovanja slobodnog vremena i time i slobode, kao opustanja, uzivanja(u umetnosti)i oslobadjanja od dosade, kao vlastite ispraznosti i nemoci da se bude sam sa sobom, zbog cega se sloboda i pokazuje kao trosenje i to (slobodnog) vremena tj. samog sebe, na stvari, putovanja,"hepeninge", a vise slobode ima onaj ko vise trosi (vreme-sebe), pa novac postaje merilo i slobode i vremena, "vreme je novac".
Preporuke:
16
0
12 nedelja, 07 avgust 2016 17:02
realno
Izvanredan tekst i odlična vivisekcija naše, a bogme i ruske sramote. Ali dok se od nas ovakvih g. to još i moglo očekivati, Rusi su me neprijatno znenadili pristajanjem na ovakvo poniženje koje su im priredili (anti)doping aferom i izbacivanjem plejade elitnih sportista sa igara.
Preporuke:
14
11
13 nedelja, 07 avgust 2016 18:24
Diego Diablo del Mar
Vrlo dobar članak. Sport me interesuje kao lanjski sneg - ali ovde se uopšte ne radi o sportu, nego o politici. Ova rečenica iz teksta kaže sve: "...Stvar je u tome što grčka država i narod više drže do svog dostojanstva od Srbije (a možda čak i Rusije, bar po ovom pitanju)...". Da - grčka država i narod (a ne zaboravimo i crkvu - jer grčka crkva nije jadni pajac kao SPC) - to trojstvo je čvrsti oslonac grčkog nacionalnog identiteta. Odlično znam o čemu govorim, jer već 20 godina po celo leto živim na jednom grčkom ostrvu, tako da imam iskustva. Srbija i Rusija su izgubljeni slučajevi u tom pogledu.
Preporuke:
22
9
14 nedelja, 07 avgust 2016 18:25
Dane
Tekst je odličan. A ovaj segment govori sve:

[...]Za dostojanstvo i čast je pre svega neophodna hrabrost, nacionalni ponos i kategoričnost političkih stavova. Oni ne moraju uvek dati željene rezultate (i često ih neće dati), ali su ti rezultati bez njih nemogući.
Preporuke:
23
2
15 nedelja, 07 avgust 2016 18:56
Oni koji znaju za ovo...
...sta je u tekstu napisano, a otisli su na te, nazovi, Igre, nemaju bas mnogo postenja u i morala u sebi.
'Cast i bruka zive dovijeka'
Preporuke:
11
5
16 nedelja, 07 avgust 2016 19:13
Zagor
O srpskoj "državi" i "državnicima" autor je sve rekao, i tu se nema šta dodati. A sad malo o "srpskim" sportistima.
Neki "srpski" sportisti su imali jedinstvenu priliku da na OI bez ikakvog truda dobiju odličje vrednije od svake zlatne medalje - samim odbijanjem da učestvuju na igrama zajedno s lažidržavom "Kosovom".

Umesto za dostojanstvo svoje zemlje (pa valjda samim tgim i svoje lično), izabrali su da im je važnije da se bore za svoje karijere. Što je njihov izbor, i to je u redu.

Ali za mene zato nikakve olimpijade u Riju, niti Srbije i srpskih sportista na njoj jednostavno nema.Niti će ih biti, makar se u Bedograd svi vratili s limenim "odličjima" oko vrata. Što i drugima preporučujem - makar zbog ličnog mentalnog zdravlja, ako im do dostojanstva već nije stalo.
Preporuke:
21
7
17 nedelja, 07 avgust 2016 19:18
Sima
Sjajan clanak. Sta reci o srpskim politicarima u poslednjih 100 godina,sem to, da su nesposobni za bilo sta i da su ''alavi'' na vlast. Zato ja i ne izlazim na izbore, jer mi dostojanstvo ne dozvoljava da imam bilo kakve veze sa sljamom kakvi su nasi ''politicari.
Preporuke:
14
4
18 nedelja, 07 avgust 2016 20:10
Srbin crnac, ateista
ako osioni i bahati stav MOK ni za koga nije bio naročito iznenađenje, onda je to svakako bila mlaka i fatalistička reakcija same Rusije, koja je ovu provokaciju prosto progutala, i odlučila da učestvuje..

euforija i razdraganost sa kojom su ruski sportisti učestvovali...dodatno je doprinela osećanju nelagode i izveštačenosti.

Plan angloamerikanca je bio da igraju na kartu ruske povređenosti, računali su da će Rusija zbog svog ponosa ičasti i sujete velike Imperije odlučiti da se sama povuče iz igara i iz "međunarodne zajednice". Širi propagandni i politički cilj zapadnih nacista jeste da se Rusija kao država i kao Imperija izoluje od sveta i da time sama sebi oduzme legitimitet kao "člana sveta", a oni sami prigrle legitimitet kao "celi legitiman svet". Izveštačeni osmesi i lažno veselje defilujućih Rusa je poruka Rusije i Putina Zapadu da Rusiju neće slomiti koliko god lagali i ponižavali. Rusija više neće ponoviti stare greške i odreći se međunarodnog odlučivanja.
Preporuke:
29
4
19 nedelja, 07 avgust 2016 20:45
NEMANjA VIDIĆ
Svaka čast autoru!
Priznanje i komentatoru Saši.
Preporuke:
18
4
20 nedelja, 07 avgust 2016 21:31
...
Tekst je više nego realan i odličan. A relativno mali broj komentara, pored ostalog, samo pokazuje koliko smo nisko pali, otupeli i utonuli u apatiju i ravnodušnost.
Preporuke:
17
6
21 nedelja, 07 avgust 2016 22:22
ѕ.j Patološka zagađenost
O tome kako Olimpijski komitet Srbije 'posluje' i kako državne institucije poštuju svoje zakonske obaveze - o moralnim ne vredi ni govoriti - govori činjenica da njihov zvanični vebsajt nema ćiriličnu verziju. Oni koji su na čelu naših institucija nisu ni svesni do koje mere su patološki zatrovani antisrpskom propagandom. Ne shvataju da njihov nemar nije odraz nikakve 'prosvećenosti', širokogrudosti ili tolerancije, već autošovinizam, nemorala i iskrivljenih vrednosti.

Mi nemamo dostojanstva kao narod i iz dana u dan sve više mi se gadi sa kakvim ljudima delim krv.
Preporuke:
29
2
22 nedelja, 07 avgust 2016 22:38
ѕ.j Ne treba porediti Ruse i nas. Rusi su odlučili da se takmiče uprkos nepravdi jer je domaćin Olimpijskih igara Brazil - članica Briksa.
Sile Osovine, koje i stoje iza propagandne farse zabranjivanja učešća velikom broju ruskih sportista, mimo svaki protokol i bez ikakvih dokaza, bili bi daleko srećniji da je Rusija odlučila da ne učestvuje na Igrama, čime bi se samoizolovala i ugrozila svoje odnose sa Brazilom. Već mesecima se vodi prljava kampanja čiji je cilj bio da se napakosti Brazilu tako što će se ove Igre pretvoriti u neuspeh. Drago mi je što Rusija nije doprinela tim naporima neučešćem.

Što se Srbije i srpskih olimpijaca tiče, stvari su jasne. Kakav narod takvi i olimpijci. Ako je vlada izdajnička, je li i sav narod izdajnički? Zar se niko od naših sportista nije mogao dosetiti da stavi traku preko usta ili na neki sličan način izrazi svoj protest? Da li naši olimpijci učestvuju na igrama iz ličnih razloga, ili je cilj predstaviti svoju zemlju? Ne želim da budem prestrog prema našim sportistima. Isto je stanje u svim sferama našeg društva.
Preporuke:
28
3
23 ponedeljak, 08 avgust 2016 09:00
Velimir Popović
s.j Patološka zagađenost
"Zvanični vebsajt Olimpijskog komiteta Srbije nema ćiriličnu verziju."
Da je u pitanju samo patološka zagađenost, stvar bi se nekako i rešila, ali je problem mnogo dublji. Nije patološki zagađen prof. dr Milo Lompar pa je ipak u svojoj kultnoj knjizi "Duh samoporicanja" za dva srpska pisma,što podrazumeva da je srpsko pismo i ova hrvatska latinica.
Da uopšte ima srpske države primenjivao bi se Ustav Srbije , po čijem članu 10. su u službenoj upotrebi srpski jezik i ćiriličko pismo. Dakle , na službenom sajtu ne bi smelo biti latiniče verzije kad se piše srpskim jezikom. Osim ako možda Lompar i ostali elitni intelektualci ne ustvrde da postoji više srpskih jezika.
Brinuti za ćirilicu u dvojstvu sa hrvatskom latinicom kad je ćirilica u javnom životu svedena na jednocifreni procenat, je teška podvala srpskom narodu i nacionalna izdaja prvog reda.
Neprijatelj se baš po ćirilici uverio da nemamo nikakvog nacionalnog dostojanstva i da smo u rasulu.
Preporuke:
21
2
24 ponedeljak, 08 avgust 2016 10:14
Rade
Mala napomena našim komentatorima "ćiriličarima". U okupiranoj "Nedićevoj" Srbiji sve je bilo na ćirilici (osim onoga što je bilo na nemačkom). Slažem se da je pitanje pisma važno, i sam pišem oduvek ćirilicom, ali važno je i ko-šta na tom pismu piše. Na primer, ova vlast je izdajnička (Kosovo, odnos prema Srbima u Crnoj Gori, MMF-u, rasprodaja resursa), čak i da čitavu Srbiju oblepi ćirilicom, mislite malo i o tome, a ne kao jehovini svedoci, samo jedno te isto.
Preporuke:
14
1
25 ponedeljak, 08 avgust 2016 10:17
s.j @Velimir Popović
Upravo zato i kažem da smo patološki zatrovani, na svim nivoima. Ta zatrovanost je već odavno prerasla u sepsu.

Latinica je za trule izdanke ovog naroda dovoljna sama, a ćirilica, ako se uopšte i koristi, koristi se kao dodatno pismo. Potrebne su radikalne mere, pa shodno s tim, i mi moramo u jednu ruku biti ekstremisti.

Bojkotujmo sve latinične sadržaje. Ne kupujemo latiničnu štampu, ne gledsjmo latinične televizijske kanale, lomimo latinične table - po ugledu na naše zapadne komšije -, i budimo krajnje netrpeljivi prema latiničarima. Nema drugog rešenja. Ili će se nemar onih koji bi da žive lepo u kući koja se urušava iskoreniti, ili nas neće biti. Pet do dvanaest je davno prošlo.
Preporuke:
16
2
26 ponedeljak, 08 avgust 2016 10:32
Milan
Dostojanstvo, ajde kod Srba. Kad je neko ukrao, snasao se, niko ne kaze, lopov.Kad je poceo rat u Hrvatskoj, koliko je bio procenat odazvanih na mobilizaciju? Tu su se videle neke stvari videle.Dok su ubijani njihovi sunarodnici po Hrvatskoj i Bosni u Beogradu se pevalo, vise volim tebe mladu, nego pusku da mi dadu. I zasto ocekujete dostojanstvo kada sami Srbi sebe ne postuju, ima mnogo primera, najrecitiji primer odnos Jevreja i Srba prema sopstvenim zrtvama u Drugom svetskom ratu. Neko je odlucio da vise nikada se ne dogodi svom narodu, nekima se istorija ponovila...
Preporuke:
9
2
27 ponedeljak, 08 avgust 2016 11:08
Realista
Nisam za to da se naši sportisti povlače sa OI zbog Kosova.

One su važne za njihovu karijeru i znam da niko, pa ni autor ovog teksta, ne bi stavio Kosovo ispred svog života i profesionalnog napredovanja.

Pogotovo to nema smisla kada znamo da su Briselskim sporazumom naši političari faktički u mnogo čemu priznali pozicije Kosova*. Ali je uvek lako tražiti i očekivati od drugih da se zarad nacionalnih ciljeva odriču svojih individualnih.
Preporuke:
3
13
28 ponedeljak, 08 avgust 2016 11:10
s.j @Rade
Babe i žabe. To što govorimo o marginalizaciji ćirilice ne znači da nismo svesni toga što ova vlast radi. Da je njihov patriotizam lažan providno je svima koji su iole normalni.
Preporuke:
11
1
29 ponedeljak, 08 avgust 2016 11:19
asteroid
ne vidim u cemu je problem, ruska drzava je organizovano stajala iza dopinga svojih atleticara, valjda autor teksta misli da je doping okej kad su rusi dopingovani i da to ne treba sankcionisati. a kad je rec o kosovu, ima puno teritorija koje nisu priznate u UN-u a koje se takmice vec decenijama, poput tajvana ili palestine.
Preporuke:
2
12
30 ponedeljak, 08 avgust 2016 12:05
NEMANjA VIDIĆ
"Potrebne su radikalne mere , pa shodno s tim, i mi moramo u jednu ruku biti ekstremisti."
Kad neko traži jedno pismo u srpskom jeziku , i kad se zalaže da se u tom smislu poštuje Ustav Srbije, on nije ekstremista , nego je samo normalan. Kao što su normalni i svi drugi narodi koji imaju jedno pismo u svom jeziku.
Još 2000g. napisao sam tekst za Politiku "Pismo je državno pitanje." Što istovremeno znači i političko. Zajedno sa Dragoljubom Zbiljićem napisao sam knjigu sa ovakvom naslovnom stranom :

Nemanja Vidić i Dragoljub Zbiljić

SRPSKA ĆIRILICA
zamenjena okupacionom hrvatskom latinicom
po ideji Pavelića i Broza

Ispod ovoga je fotografija okupiranog Beograda iz 1916. na kojoj se vide neprijateljski vojnici i neprijateljska latinica . Ova ista za koju prof. dr Lompar i drugi autoriteti kažu da je srpska.
Prvo izbrisati iz srpskog pravopisa odrednicu da je i ova ( ona)neprijateljska latinica srpska.
Preporuke:
14
1
31 ponedeljak, 08 avgust 2016 12:16
Dane
Samo da se dotaknem malo ove polemike oko pisma. Slažem se, naravno, sa onima koji su za upotrebu ćirilice u svim sferama društvenog života, a ne samo u službene svrhe, i uopšte, svuda gde god je to moguće. Što se latinice tiče, ona bi mogla uslovno da se posmatra kao srpsko pismo, ako uzmemo u obzir da su dubrovački Srbi pisali latinicom (od XV veka). Sami Dubrovčani su uglavnom svoj jezik nazivali srpskim.

Međutim, iako s naučne strane to možda jeste tačno (da je latinica srpsko pismo), mi vidimo se ta teza lako zloupotrebljava u cilju da se potisne ćirilica.
Preporuke:
12
0
32 ponedeljak, 08 avgust 2016 12:54
Cviko
@NEMANjA VIDIĆ,
mnogi bi trebalo da odu na sajt "Ćirilica-Dobrica Erić".
Preporuke:
2
2
33 ponedeljak, 08 avgust 2016 13:13
mudra strategija
Evo i ja sam za to da onako olimpijski polupamo sve latinične natpise u Srbiji, njih oko 95%.Ceo licemerni svet, koji se takmiči u Riju, odmah će pocrveneti od stida (a i mlaki Rusi sa njima).
Shvativši tako snažnu poruku, veći deo sportista će momentalno napustiti igre.Ostaće samo SAD i Kosovo*, izolovani i osramoćeni, sa njihovom bednom latinicom, koju više niko neće hteti.
Preporuke:
2
10
34 ponedeljak, 08 avgust 2016 13:51
s.j @Nemanja
Slažem se sa vama da u tome nema ničega radikalnog, ali dobrom delu našeg naroda su vrednosti do te mere izopačene da im je normalno - nenormalno, a nenormalno - normalno.

Takvima, a ima ih i među komentatorima iznad, bilo bi u 19. veku 'radikalno' pokretati ustanak i boriti se za slobodu. To jasno govori o moralnom i psihološkom sklopu ideoloških i bioloških potomaka titoista.
Preporuke:
8
0
35 ponedeljak, 08 avgust 2016 14:05
ѕ.j @asteroid
Očigledno je da ne znaš ali to te ne sprečava da lupetaš.

Kao prvo, Rusija nije organizovano stajala iza navodnog dopinga svojih atletičara, već je optužena za to bez dokaza, a svi sportisti čija doping kontrola je u protekle dve godine vršena isključivo u Rusiji, udaljeni su sa takmičenja. To znači da su bezmalo svi sportisti koji su trenirali isključivo u svojoj otadžbini, bez ikakvih dokaza o njihovom ličnom dopingovanju, proglašeni krivima. To je mimo svih pravila i suprotno pravdi.

Kao drugo, nijedna teritorija oko koje se vodi spor do sada nije učestvalana Olimpijskim igrama pod svojom zastavom i željenim imenom. Zahvaljujući veleizdajničkog vladi Velike Gubice i nemaru srpskog naroda, ova propagandna manifestacija američkog protektorata neometano se odvoja.
Preporuke:
12
0
36 ponedeljak, 08 avgust 2016 14:17
ѕ.j @Dane
Dane, Vi jeste u pravu, ali postoji vrlo važna razlika između istorijskog i tradicionalnog. U istorijska srpska pisma se mogu ubrojati ćirilica, glagoljica, latinica, Brailova azbuka, pa čak i arapsko pismo. Ali, jedino tradicionalno pismo srpskog naroda na nacionalnom nivou jeste ćirilica. Tradicija je to što ćirilici daje pravo prvenstva. Ona nije bila tek jedna prolaznih istorijskih pojava i privremenih kulturnih obeležja, već pojava koja traje i povezuje sadašnjost sa prošlošću.
Preporuke:
10
0
37 ponedeljak, 08 avgust 2016 17:11
brzi
Autor se razpisao o filozofskim pitanjima olimpizma i sporta a zaboravio na krutu realnost. A realnost je takva da je sport na prostorima ex SFRJ još uvek zatočenik politike i raznih službi, ološa koji radi u sprezi sa politikom, umesto da bi bio privredna grana koji posluje po privrednoj legistraturi i bavi se uzgojem, kupovinom i prodajom sportaša i organizovanjem sportskih takmičenja. To je pravo pitanje jer privatizacija sporta i njegovo poslovanje kao privredna grana sport bi očistio i uradio ga mnogo kvalitetnijim nego što je sada. Kakvog smisla ima takmičenje ako su skoro svuda poznati rezultati unapred jer moraju da budu politički priviligirani sportski klubovi prvaci ili u vrhu silom ili milom, ako ne ide preko sportskog terena onda pored terna, preko sudija, saveza,....ili da moraju biti neki sportovi najpopularniji iako imaju mnogo lošije međunarodne rezultate od mnogih drugih sportova. To su problemi sporta od Triglava do Gevrgelije koje treba rešiti za spas sporta.
Preporuke:
5
4
38 ponedeljak, 08 avgust 2016 19:22
TOPOLj
Gospodin Tanasić je samo jednim dijelom u pravu i to u zanemarljivo malom procentu kada su u pitanju ruski sportisti.Ja sam o tome već pisao ali mi neće biti teško ponoviti.Ruski državni vrh kada su u pitanju ruski sportisti,dakle,držaavljani Rusije,katastrofalnu grešku je napravio još u maju tekuće godine.Tada,u maju,kada je do ovog cirkusa u Riu još bio dalek put,ruski državni vrh trebao je uputiti ultimatum u trajanju od 24 sata mafiji u MOK-u,teroristima u Bijeloj kući i svima koji su činili sve da ruski sportisti u velikom broju ne nastupe u Riu.Taj ultimatum izgleda ovako:u roku od 24 sata svi do jednog ruski sportisti biće uvršteni u spisak učesnika(koji su izborili pravo nastupa na OI) za put u Rio ili Olimpijade neće biti.A pored Olimpijade na Zapadu se mogu pozdraviti i sa drugim sportskim manifestacijama.To je bilo ispravno.Nažalost nije se desilo.Ipak,ova greška biće ispravljena.U to poštovani gospodine Tanasiću možete biti sigurni.A kako će biti ispravljena objasniću u nastavku.
Preporuke:
4
1
39 ponedeljak, 08 avgust 2016 19:40
TOPOLj
Drugi dio...Greška koju je ruski državni vrh napravio u ovom konkretnom slučaju biće ispravljena tako što će se žestoko osvetiti akterima ovog prostakluka i bezobrazluka prema ruskim sportistima.Ričard Meklaren kanadski advokat i bivši šef moskovske laboratorije za doping Grigorij Rodčenkov(u međuvremenu emigrirao u SAD),ovoj dvojici poslije dvadesetprvog avgusta nema života.Sigurno.Da li poslije mjesec dana od OI,poslije godinu,dvije ili više,tek jedno je sigurno,njih dvojica sebi mogu početi kopati grob.A nisu jedini.Ruske tajne službe imaju precizan spisak sa svim imenima i prezimenima koji su svemu ovome kumovali.A onda ide po utabanom scenariju."Tragična" saobraćajna ili avio nesreća,"udes" na planinarenju ili izletu,"objesio se" u kupatilu ili dnevnom boravku,ili na tavanu ili negdje u prirodi i čitav niz ovakvog ili sličnog repertoara biće primjenjen prema ovim bitangama.V.V.Putin toj bandi ovo nikada neće zaboraviti niti oprostiti.Zapamtite,nikada.I još nešto za kraj u nastavku.
Preporuke:
6
3
40 ponedeljak, 08 avgust 2016 19:57
TOPOLj
Treći,poslednji dio...Velika greška gospodina Tanasića(katastrofalna)je kada u ovom slučaju uzima Grčku za primjer.Poštovani Nikola!!Grčka je kolonijalna uprava.Isto kao i Srbija,isto kao Makedonija,isto kao Hrvatska,isto kao Njemačka,isto kao Francuska,isto kao Bugarska i ostale države iz ovog društva.A Rusija,Rusija je gospodine Tanasiću najsuverenija država na planeti.Sviđalo se vama ili ne,ali to je činjenica tačna milion posto.Ruski sportisti platili su ceh ruske nezavisne spoljne politike.I to je najpozitivnija činjenica u svemu ovome a vi poštovani Nikola u vašem tekstu o tome niste ni slovo napisali.Krim poštovani Nikola sija sjajnije od svakog olimpijskog zlata.Kada prođu ove privatne OI Krim će i dalje ostati u sastavu Rusije.Ostaće vječno.Dakle,Rusija nije ništa izgubila.Nažalost,KiM ostaće tamo gdje je i sada.Srpski sportisti nisu smijeli učestvovati na ovim OI upravo zbog KiM.Rusija će poslije cirkusa u Riu ostati i dalje najmoćnija na planeti.A Srbija?Šta je sa Srbijom?
Preporuke:
8
1
41 ponedeljak, 08 avgust 2016 20:23
NEMANjA VIDIĆ
s.j

Vi zaslužujete osvrt.
"Tradicija je to što ćirilici daje pravo prvenstva."
Porazno je po ćirilicu govoriti o njenom prvenstvu, jer se time prihvata da srpski jezik ima dva pisma. Pa valjda ne treba dokazivati da je srpsko bogatstvo imanja dva pisma već svelo ćirilicu do jednocifrenog procenta.Prevara i podvala srpskih lingvista svom narodu i jeste u tome što su ga decenijama učili da ima dva ravnopravna pisma, a 2010.g. su se ohrabrili da to napišu i u srpskom pravopisu. Dati prednost ćirilici je isto što i dati prednost jednoj od dveju himni, jednoj od dveju nacionalnih zastava i jednom od dva nacionalna grba.Već sam rekao kako o ćirilici piše prof.Lompar, a ovde danas mogu postaviti ovakvo pitanje : da li je iko pročitao da je neki od poznatih Srba , koji je pisao o ćirilici, ikada spomenuo Novosadski književni dogovor sa Hrvatima iz 1954.g., kojim je srpski jezik preimenovan u srpskohrvatski, a u taj novi jezik je unesena i hrvatska latinica? Ostali smo u srbohrvatstvu.
Preporuke:
8
0
42 ponedeljak, 08 avgust 2016 21:02
s.j @Nemanja
Uopšte to nisam rekao. Srpska ćirilica je jedino srpsko pismo. Ono što ima prvenstvo je ono što se bira - uvek! Znači, slažemo se.
Preporuke:
9
0
43 ponedeljak, 08 avgust 2016 22:24
geras
srpski sportisti , pretpostavljam sa izuzetkom tenisera, imaju samo jedan motiv- materijalni: a to je onih 40 - 45000 evra,( što je po rečima onoga koji im je to obećao, najviše u regionu i"čak tri puta više od onoga što su obećali hrvati" ) nagrade za osvojenu medalju i sportska penzija koja ih u tom slučaju čeka za par godina. naravno, mnogi opd njih će za zasluge za državu i narod biti nagrađeni i stanovima.
Preporuke:
5
4
44 ponedeljak, 08 avgust 2016 23:08
Majstor Bob
Od vremena kada su Grci zaustavljali ratove da bi se održale igre, došli smo do zabrana i bojkota u svakoj prilici. Jasno je da su za to skoro uvek krivci Anlo-ameri i Nemci. Dakle, Germani su kao plemena bez ikakvog osećaja časti uništili Olimpizam koji je zasnovan na nečemu što prosečan germanski um ne može da razume.

Na stranu to, naš slučaj se poalko pretvara u tragikomediju. S obirom da su naši startovali gore nego pre 4 godine, na kraju će imati 2-3 medalje, bez zlata. Kosovo ima jedno zlato i na tabeli osvajača medalja će biti ispred Srbije.

Tako je to, kad naši sportisti već 100 godina ne shvataju da su Olimpijske igre važnije nego Evropsko prvenstvo ili neki bezvezni turnir u Torontu.Zato su Mađarska i Rumunija i Bugarska oduvek bile sportske velesile za SFRJ i danas za jugoslavistički otpad zvani Srbija. Ne verujete? Pogledajte koliko je ko osvojio medalja. Mi smo oduvek bili olimpijska 3-4 liga.
Preporuke:
5
1
45 ponedeljak, 08 avgust 2016 23:38
s.j Hajde ne preterujmo sa napadima na sportiste. Ono što sam rekao je na mestu, ali nije ispravno reći da svi naši sportisti imaju samo novac na umu.
Ne samo da nije ispravno već ne i krajnje bezosećajno i bezobrazno. Nisu se poneli ništa gore od 99% odsto ostalog naroda. Zato, ne budimo licemeri.

Nisam zadovoljan rezultatima, nisam zadovoljan nastupom, i razočaravama odsustvo borbenog duha kod nekih, ali to ne preterujmo i dajmo im podršku. Sloga i jedinstvo su nam uvek nedostajali. Iskoristimo ovu priliku za ispoljavanje tih vrlina.

Podrška našim odbojkašicama!
Preporuke:
7
2
46 utorak, 09 avgust 2016 07:21
Slavka Moravka
Saša i Topolj - odlični komentari!
U ovom zaista predugačkom tekstu autor "nije video" drugu razliku između Grčke i Srbije nego - da je Grčka bogata i razvijena?! A da nije razlika i u tome što je Grčka punopravna članica EU i NATO?
Preporuke:
3
7
47 utorak, 09 avgust 2016 10:51
Dragan
Zapad je sve pornografisao. Najpre je seks pornografisan a onda za njim i sve ostalo. Sada je konačno pornografisan i sport. To više nema nikakvog smisla ni pozitivnog duha - zli dusi i posledice njihovog orgijanja.
Preporuke:
6
0
48 utorak, 09 avgust 2016 11:38
s.j @Slavka Moravka
Ne, nije. Razlika je samo u tome što je ozbiljnija država od naše.
Preporuke:
6
1
49 sreda, 10 avgust 2016 10:59
Doda
Lucidan test ......Mladi autoru Kosovo je drzhava shta tu nije jasno? Samoproklavano.nato narko i bilo shta da dodate ona nikad.vishe nece biti deo Srbije i nikad nije ni bilo ali ti si mlad i josh citash pogreshne knjige iz pogreshne istorije.
Preporuke:
5
9

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner